Image

Ίνες Πίτουρου Σιταριού. Θησαυρός για την Υγεία! *

Ακόμα περισσότερα οφέλη

Υπάρχουν ισχυρές επιστημονικές ενδείξεις ότι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες από πίτουρο σιταριού συνδέεται όχι μόνο με την πρόληψη της δυσκοιλιότητας αλλά και με μειωμένα επίπεδα παχυσαρκίας, διαβήτη τύπου 2, υπερλιπιδαιμία και καρδιαγγειακές παθήσεις.11  

scale

Πολύτιμος σύμμαχος στην έλεγχο της πείνας και του σωματικού βάρους

Οι αδιάλυτες ίνες του πίτουρου σιταριού απορροφούν το νερό και διογκώνονται πάρα πολύ, με αποτέλεσμα να προκαλούν αυξημένο αίσθημα πληρότητας και κορεσμού. Η επιθυμία μας για φαγητό και τσιμπολόγημα καθυστερεί, νιώθουμε χορτάτοι για περισσότερη ώρα κι έτσι αυξάνεται ο χρόνος μεταξύ των γευμάτων. Αποκτούμε πολύ καλύτερο έλεγχο της πείνας, της ποσότητας της τροφής που καταναλώνουμε και του σωματικού μας βάρους.7 Γι' αυτό και το πίτουρο σιταριού μπορεί να βοηθήσει στο αδυνάτισμα

Ισχυρές ενδείξεις κατά της εμφάνισης του καρκίνου παχέως εντέρου

Στην Αυστραλία, στα πλαίσια δοκιμής8 σε ανθρώπους που διέτρεχαν υψηλό κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου, η πρόσληψη 25g πίτουρου σιταριού την ημέρα μείωσε τους προκαρκινικούς όγκους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Αμερικάνικου Ινστιτούτου Έρευνας για τον Καρκίνο του παχέως εντέρου9μία διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες φαίνεται να σχετίζεται με την μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του παχέως εντέρου, πιθανότατα λόγω της μείωσης του χρόνου παραμονής της τροφής στον πεπτικό σωλήνα και επακόλουθα λόγω της μικρότερης έκθεσης του οργανισμού σε πιθανές καρκινογόνες ουσίες. 

Άριστο πρεβιοτικό

Το πίτουρο σιταριού λειτουργεί και ως άριστο πρεβιοτικό10, που δίνει τροφή στα υγιή βακτήρια που βρίσκονται στο έντερο, με αποτέλεσμα αυτά να διατηρούνται και να αναπτύσσονται και επομένως να επιτελούν το έργο τους, το οποίο δεν είναι άλλο από την είναι η ισορροπία της χλωρίδας του εντέρου. 

Με αυτό τον τρόπο το πίτουρο σιταριού επιδρά κατά μεγάλο ποσοστό στην καλή πεπτική υγεία*.

 

* στα πλαίσια μιας ποικίλης, ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής γενικότερα.

7https://healthyeating.sfgate.com/benefits-insoluble-fiber-5526.html 8. Am J Med. 1999 Jan 25;106(1A):38S-42S. Wheat bran fiber and development of adenomatous polyps: evidence from randomized, controlled clinical trials. 9. World Cancer Research Fund/ American Institute for Cancer Research. Continuous Update Project Expert. Report 2018. Diet, Nutrition, Physical activity and Colorectal Cancer. Available at dietandcancerreport.org.10. Kevin D’hoe, Lorenza Conterno, Francesca Fava, Gwen Falony, Sara Vieira-Silva, Joan Vermeiren, Kieran Tuohy and Jeroen Raes. (2018) Prebiotic Wheat Bran Fractions Induce Specific Microbiota Changes Frontiers in Microbiology, doi: 10.3389/fmicb.2018.0031. 11. Cho S et al. (2013). Consumption of cereal fiber, mixtures of whole grains and bran, and whole grains and risk reduction in type 2 diabetes, obesity, and cardiovascular disease. Am J Clin Nutr doi: 10.3945/ajcn.113.067629

.

Image


              Απόλλωνος 18, Θέση Πόκα 

              19 441– Κορωπί
              Τηλ: 210 66 27 761
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
LOGO FIBRE      Follow us